Khamis, 31 Januari 2013

Tukar Format Video Youtube ke MP3 Dengan FLVTO.COM

 

 

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.

Pada kali ini saya ingin berkongsi dengan anda salah satu kaedah mudah untuk menukar format video dari youtube ke Mp3 dengan mudah. Kaedahnya adalah mudah kerana anda tidak memerlukan sebarang perisian, tetapi hanyalah laman web yang akan berfungsi untuk menukarkan format tersebut.

Laman web yang dimaksudkan adalah FLVTO.COM. Ianya adalah satu laman web yang dibina khas bagi membantu memudahkan kerja converting. Paparan laman web yang ringkas amat membantu dalam memudahkan penggunaannya.

Berikut saya sertakan langkah-langkah penggunaanya:

1) Masuk ke laman utama  WWW.FLVTO.COM. Kemudian masukkan alamat pautan video yang anda inginkan. Contohnya: http://www.youtube.com/watch?v=AR8D2yqgQ1U

image

 

2)Kemudian klik pada convert/change to. Kini video anda sedang dalam proses penukaran format.

image

 

3)Akhir sekali, setelah selesai proses penukaran format, klik pada Download untuk mula memuat turun fail .mp3 anda.

image

 

Selamat mencuba dan semoga berjaya.

2 ulasan:

  1. Saya sering menggunakan https://youtubeconverter.to/ untuk menukar youtube kepada mp3, ini adalah alat hebat yang mudah digunakan dan sangat berguna.

    BalasPadam
  2. Saya menggunakan penukar dari convert from youtube to mp3, mp4 dan memuat turun video youtube 1080 yang youtubeconverter.to. Anda harus cuba menggunakannya, saya memberitahu anda bahawa anda tidak akan kecewa dengan apa alat ini memberikan anda. Anda boleh Tukar dan Muat Turun Youtube ke format MP3, MP4, WEBM, F4V dan 3GP. Superfast youtube mp4 Converter juga serasi dengan banyak laman video dalam talian lain seperti Facebook, Vimeo, Dailymotion, VK, Instagram, Metacafe, Soundcloud, AOL, dan Vevo untuk sekarang.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...