Rabu, 19 Disember 2012

XJZ Survey Remover



Assalamualaikum…

Terima kasih kepada pengunjung setia blog ini kerana tidak jemu-jemu untuk berkunjung ke sini. Pada hari ini, saya akan berkongsi dengan anda tentang satu addon khas untuk membuang sekatan survey pada satu- satu laman sesawang.

Pernahkah anda menghadapi situsi di mana anda tiak dapat untuk mengakses ke sesuatu laman sesawang akibat daripada survey yang menyekat anda untuk berbuat demikian. Jika ya, saya ingin mencadangkan kepada anda untuk menggunakan XJZ Survey Remover.

XJZ Survey Remover merupakan satu addon tambahan yang akan dipasangkan pada pelayar web anda.  Di samping itu, XJZ Survey Remover ini juga terdapat dalam versi bookmarklet. Kedua-dua versi tersebut amat mudah untuk digunakan.

Bagi versi addon, anda hanya perlu install addon  XJZ Survey Remover pada pelayar web anda. Addon tersebut akan teraktif apabila anda memasuki laman sesawang yang mengandungi survey. Berbanding pula bagi versi bookmarklet, anda perlu bookmark javascript XJZ Survey Remover ini pada pelayar web anda dan untuk mengaktifkannya, anda hanya perlu klik pada bookmark ini setelah anda memasuki laman sesawang yang mengandungi survey.

Berikut merupakan sedikit paparan mengenai XJZ Survey Remover.




Berminat untuk cuba menggunakannya? Dapatkan XJZ Survey Remover pada laman rasmi XJZ Survey Remover:  http://survey-remover.com/

Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.


3 ulasan:

  1. Paragraph writing is also a fun, if you know afterward you can write if not it is complex to
    write.

    Have a look at my web page; FarmTown on Facebook and MySpace: Tricks

    BalasPadam
  2. I really like what you guys are up too. Such clever work and
    reporting! Keep up the very good works guys I've added you guys to my own blogroll.

    My webpage; Unlimited Car Town Blue Pointstown cheats car

    BalasPadam
  3. perlu kunci untuk aktif..mohon minta keys nya bole ngak...?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...