Selasa, 21 Februari 2012

[GIVEAWAY]ADVANCED SYSTEM CARE 5 PRO



Assalamualaikum…
Anda penat dengan kesibukan seharian anda sehingga tiada masa untuk menjalankan proses pemulihan pada sistem komputer anda. Kini anda tidak perlu bimbang lagi kerana kesibukan anda itu tidak lagi menjadi penghalang untuk anda menjalankan proses pemulihan ke atas sistem komputer anda. Kini anda boleh mengurus dan menjalankan proses pemulihan ke atas sistem anda hanya dengan satu klik sahaja.
Apa yang anda perlu lakukan hanyalah dengan mendapatkan satu perisian iaitu Advanced System Care yang mana perisian ini akan bertindak sebagai one stop station untuk membantu anda dalam memulihkan sistem anda.
Kini anda boleh mendapatkan lesen yang sah untuk perisian Advanced System Care versi PRO yang mana anda perlulah mendaftar di halaman ini. Apa yang anda perlu buat adalah Register dulu untuk mendapatkan lesen nya.Selepas register anda perlulah klik pada Get Serial Code .Sebelum itu, anda perlulah memuat turun installer Advanced System Care 5 di sini.Kemudian jalankan proses install seperti biasa.
Ketika saya menulis entri ini, masa yang tinggal untuk anda mendapatkan lesen sah tersebut hanya tinggal lebih kurang satu setengah hari sahaja. Jadi, bertindaklah sebelum terlambat…hehe.

4 ulasan:

  1. Pernah install software advance systemcare, tapi buang semula kerana software tu menyebabkan blue screen of death (BSOD) terhadap komputer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mungkin disebabkan oleh faktor sistem komputer anda...saya telah menggunakan perisian ini hampir 1 tahun pada desktop dan juga laptop saya dan ia bekerja dengan lancar dan ringan tanpa sebarang gangguan...mungkin anda patut mencuba perisian lain yang sama fungsinya..

      Padam
    2. Hmmm nmpknye "CCleaner" yg paling ok :)

      Padam
    3. Yeah...CCleaner pon terbaek.. :D

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...